Testimonial

zuraida md rasdi
27 September 2014
Saya sudah 2 tahun memakai Tabita. Permulaan pemakaian sangat tidak selesa. Kulit mengelupas dan terasa sakit. Selepas 2 minggu ternyata kesan yang sangat menakjubkan. Ramai yang memuji perubahan kulit wajah saya putih, bersih, kesan hitam dibawah mata jelas tiada!. Dan yang paling penting ianya sangat jimat kerana produk ini boleh digunakan tahan 4 bulan!. Sekarang bukan saya saja yg menggunakannya..malahan suami juga pengguna setia Tabita!
syazwanie jannah
27 September 2014
Gambar wanie hari ini tanpa makeup dan gambar sebelum/selepas guna Tabita Skincare..dulu wanie ade masalah kulit kusam,jeragat,jerawat,lingkaran mata gelap,pori2 muka tersumbat,bintink2 putih di bawah mata...selepas guna Tabita alhamdulillah semua masalah kulit wanie hilang..gambar ni terpaksa wanie crop dan hanya gambar ni dpt dikongsi sebab sekarang wanie sudah berhijab...alhamdulillah. pastikan sebelum guna dapatkan tabita original dari pengasas tabita ibu desi damayanti.. :)
syazwanie jannah
27 September 2014
Ni la wanie dulu dan sekarang...pic no 1 dan 2 muka dah full makeup siap foundation ngan compact powder segala tapi still nampak parut dan jerawat..kulit berjerawat,parut,kusam,gelap dan berminyak..dab pic no 3 adalah pic lepas guna tabita..ni muka bangun tido yea..pakai cream night tabita sebelum tido dan pagi cuci muka guna facial soap tabita..haha yg penting adalah tanpa makeup kulit cantik natural gituuu..dah 5 tahun setia dgn tabita je tak cari yang lain dah..luv u tabita skincare.. sebelum guna pastikan tabita skincare original dari pengasasa tabita ibu desi damayanti...
Aji Pradana
27 September 2014
Maaf baru ngasih testi nih, baru sempat online... Hehe.... Istri sy memakai Tabita sudah 2 tahun lalu. Muka nya bersih, flek hitam yang bandel hilang, kerutan pada wajah hilang... Yang terpenting gak ada effek samping nya loh..... Makasih Tabita.... Thanks Desi Damayanti..
Tiny
27 September 2014
Sdh 10 thn saya menjual dan memakai produk tabita, Alhamdulillah sampe saat ini kulit wajah saya tetap kinclonk. Dan. Tdk pernah bermasalah. Tks tabita sdh membuat wajah menjadi muda kembali dan sdh banyak memberikan manfaat utk org lain....
widya vio
27 September 2014
Aku itu suka travelling ...maka kukit aku sering terkena sinar matahari ...tapi karena aku pake produk tabita kulit wajah aku ttp putih dan tdk kusam .Dan klo pun kita tdk memakai lagi tdk ada perubahan pada wajah kita ....Thanks to Tabita ....😊
Feddy
27 September 2014
Sejak menggunakan produk tabita khususnya yang krim malam,wajah istriku makin segar dan cantik beda dengan seblum sebelumnya...terima kasih ya tabita
Nining S.
27 September 2014
Hahahahaaa....masa bnyk yg gak percaya saat ini usiaku 49th, krn awet muda katanta...Alhamdulillah berkat rajin dlm merawat wajah dg produk dari CV Tabita ( Tabita dan Desi Damayanti skincare). Ayooo...mau awet muda juga kan?
Bianda Syafira
27 September 2014
Awal pemakaian terasa tidak nyaman...ternyata itu memang proses...skarang saya hak perlu lagi pakai bedak..sebab teman2 bilang suda cantik. Semua berkat tabita desidamayanti skincare. Trima kasih ibu desi....sedah buatkan produk yg amazing...
Rhino HP
02 September 2014
Istri saya yang menggunakan produk ini jadi tampak 10 tahun lebih muda dan Saya juga senang yg menjalan bisnis ini menjualnya Cepat laku dan sangat di sukai para wanita.
Halaman 2 dari 3   « prev    1 2 3    next »
UA-55592967-1